reklama

... a výherkyňa sa predsa našla!

"Dobrý deň, pani Kováčová! Mám pre Vás úžasnú správu! Do nového roka vstupujete ako výherkyňa lukratívného pobytu v kúpeľoch, ktorý by ste si mali prevziať osobne a preto vycestuje za Vami náš zástupca!" - oznamoval mi hlas v telefóne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

"Potešila Vás táto informácia, však? " - priestor na odpoveď mi však nenechala . "Chcem Vám oznámiť, že sa stretnete v reštuácii..." - sťa bez dychu pokračovala.

"Zastavte sa, prosím " - vstúpila som do jej nadšeného rozprávania. "V priebehu decembra ste mi túto skvelú správu oznamovali 2 krát a poprosila som Vás, aby ste mi už nikdy nevolali. Poznačte si to výraznou červenou a poprosím Vás - už to nikdy neurobte!"

"No ale veď už je január a ... "

"Áno - už je január a poznačte si to tam navždy.Ďakujem.Dopočutia." - snažila som sa byť zdvorilá a ukončila hovor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V návale práce som "výhru" vypustila z hlavy. Po chvíli sa telefón opäť hlási ku slovu. "Áno, maminka" - reagujem na netrpezlivé vyzváňanie.

"Mám pre Teba super správu!Konečne sa na mňa usmialo šťastie a vyhrala som pobyt v kúpeľoch..." - spustila na mňa s radosťou v hlase a pár minút mi oznamovala a opisovala celý priebeh odovzdávania výhry, večere a nejakej prezentácie... Chvíľu som uvažovala - odhovoriť ju? - neodhovoriť? ... Predstava o jej skrívenom úsmeve mi odoberala odvahu. Predstava o tom, že o pár dní sa mi pochváli novou zbierkou hrncov, ovčieho rúna ... mi naopak odvahu dodala. Vysvetlila som o čo ide - no rozhodnúť sa musí sama. Ja mám aspoň lepší pocit - varovala som ju!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím však - že výherkyňa sa predsa našla!

Karin Kováčová

Karin Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.k-vital.skMajiteľka K-vital Beauty Centra v Poprade Zoznam autorových rubrík:  KHLvzťahy, priateľstvospoločnosťchudnutie, zdravý životný štýlzdravý životný štýlSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu