reklama

... a toto ako vysvetlím?

…... ubehol takmer rok, čo som písala list Ježiškovi s mojou ratolesťou. Medzi želaniami nechýbali knižky, hračky, dvd a malý braček ... Malý rozbaľoval darček za darčekom a hoci sa veľmi tešil z prekvapení v škatuliach, neubránil sa slzám, keď v tej poslednej nebolo žiadne bábätko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Sklamanie to bolo preňho veľké – snažila som sa mu vysvetliť, že je to jednoducho Ježiško nestihol, pretože také bábätko musí byť najskôr 9 mesiacov v brušku.....

Známi, ktorí nás počas roka navštívili sa začudovali, keď ešte vo februári skrášľoval náš príbytok vianočný stromček – jednoduché vysvetlenie im podal syn: „... no - keď príde Ježiško s malým bračekom a nenájde stromček, kde ho položí?! Veď potom mi ho nedonesie!“

Ešteže mám rada aj extravagantné doplnky – netypický stromček som postupne menila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V priebehu marca z neho postupne vymizli gule a anjeličkovia, nahradili ich motýle a vajíčka, neskôr kvetiny ....

Na oko „vianočný stromček“ sme pred synom udržali celý rok a tak mal svoju dušičku na pokoji, pretože Ježiško mal kde bračeka položiť.

Nastal čas písať list i tento rok – malý začal diktovať : „ Nehnevám sa na Teba Ježiško, že si mi nedoniesol bračeka. Zoberiem si k nám všetky detičky, ktoré nemajú maminku ani ocka.

Budem potrebovať viac hračiek a darčekov. Prines nám aj veľkú záhradu, toho veľkého bieleho psa ako je v reklame … „

Pri písaní dôležitého odkazu na mňa pozrel a vyjadril sa : „... ľúbim ťa!Ty si taká zlatá mamka! Ja sa už tak teším, že budem mať na dvore toľko detičiek !“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Ďakujem Ti, Ježiško! Aj Teba mám rád!“ - díval sa vysoko nad seba a mával.

Teraz sa pýtam ja, Ježiško - „ …. a toto ako vysvetlím?!“

Karin Kováčová

Karin Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.k-vital.skMajiteľka K-vital Beauty Centra v Poprade Zoznam autorových rubrík:  KHLvzťahy, priateľstvospoločnosťchudnutie, zdravý životný štýlzdravý životný štýlSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu