reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karin Kováčová

Karin Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://www.k-vital.skMajiteľka K-vital Beauty Centra v Poprade Zoznam autorových rubrík:  KHLvzťahy, priateľstvospoločnosťchudnutie, zdravý životný štýlzdravý životný štýlSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Posolstvo.

Karin Kováčová

Posolstvo.

Sledovala som jeho bacuľaté pršteky – v ruke zvieral ceruzu a jej hrot sa vrýval do mäkkého bieleho papiera. Sústredene vpisoval písmenko po písmenku do slov…. “Nepozeraj sa! To je tajné!” – pohľadom aj tónom hlasu mi dal jednoznačne najavo, aby som sa láskavo zaoberala niečím iným.

  • 3. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 707x
  • 0
Keď šikovné ruky vyčarujú úsmev...

Karin Kováčová

Keď šikovné ruky vyčarujú úsmev...

Pohľad na precíznu ručnú prácu ma doslova fascinoval. Obzerala som si malé umelecké diela. V duchu som obdivovala šikovnosť a hlavne trpezlivosť, vďaka ktorej vôbec uzreli svetlo sveta. No povedzte, nie sú nádherné?

  • 2. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 844x
  • 0
Peter Hámor – Himalayadventure MMXIII začína…

Karin Kováčová

Peter Hámor – Himalayadventure MMXIII začína…

Zdolal najvyššie vrcholy všetkých kontinentov, neraz stál na hranici života a smrti,  videl miesta, o ktorých iní ani netušia, prekonával bolesť, strach, ...no nie raz prekonal sám seba ! Slovenský horolezec - Peter  Hámor...

  • 14. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 844x
  • 10
Obvinená z únosu!

Karin Kováčová

Obvinená z únosu!

Bežné ráno – malého naložiť do auta, vyložiť v škôlke , pusa na rozlúčku a rutinná cesta do práce... Vychutnávala som si ticho v aute, sledovala cestu pred sebou ... Nešla som rýchlo, autom som vošla do obce, cez ktorú sa vinie plná stredová čiara a už z diaľky som mohla sledovať v strede vozovky osobu.

  • 27. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 757x
  • 15
Vášeň? Túžba? Radosť? Závisť?

Karin Kováčová

Vášeň? Túžba? Radosť? Závisť?

.... láska?  …. aký pocit sa v nás zrodí pri pohľade na dokonalosť? A ako sa dá krása a dokonalosť opísať? Sú predstavy krajšie ako skutočnosť?

  • 20. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 521x
  • 28
reklama
Portugalsko - očarujúca krajina

Karin Kováčová

Portugalsko - očarujúca krajina

Z lietadla sme vystúpili plný očakávania – vôňa Lisabonu a Atlantiku i čarokrásny pohľad na starobylé mesto si nás získali okamžite. Zvolili sme netradičnú dovolenku – cestu Portugalskom, o ktorom sme dovtedy mali zopár základných informácií. Pobyt u známych, ako výmenu za cestovku, sme neoľutovali. Zažiť atmosfétu, nadýchať a prežiť skutočný život Portugalska bol akosi skutočnejší …........

  • 26. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 640x
  • 5
Bylinkový čaj.

Karin Kováčová

Bylinkový čaj.

…... pomaličky sa tmolila po supermarkete, sem tam sa pristavila a opierajúc sa o nákupný košík, premeriavala si ľudí od hlavy po päty …....... Chvíľu s neurčitým pohľadom, chvíľu s náznakom úsmevu i prekvapenia... Vyžarovala neistotu a asi preto mi na ňu padol pohľad – mala som pocit, že čochvíľa bude potrebovať moju pomoc – už som si v duchu pripomínala postup záchrany života, no pri pohľade do jej očí som pochopila, že v tejto chvíli do tuhého nepôjde.

  • 15. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 917x
  • 16
Práca alebo rodina? /novodobé kozliatka/

Karin Kováčová

Práca alebo rodina? /novodobé kozliatka/

Rozhodnúť sa, či podnikať, pracovať alebo sa plne venovať rodine a deťom, nie je dnes ničím výnimočným. Dilemu na túto tému rieši takmer každá žena - každá sa musí rozhodnúť. Ja som nebola výnimkou – zaradila som sa do kategórie „ja zvládnem oboje“ Je to náročné, avšak svoje rozhodnutie neľutujem, hoci.....

  • 11. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 550x
  • 2
Nový článok 40 kg nadváhy ma priviedlo k úspechu

Karin Kováčová

Nový článok 40 kg nadváhy ma priviedlo k úspechu

Ktorú z nás netrápi nejaké to kilečko navyše? Koľko sme investovali do zaručených receptov na schudnutie, koľko vyskúšali diét, spaľovačov, pokúpili množstvo časopisov - kde jeden niečo odporúčal a druhý to vzápätí zaradil do série neosvedčených metód ... ?! Ešte kým som na sebe nosila svojich 40 kg navyše, patrila som presne k tej skupine ľudí, ktorí to skušali po stý krát a zakaždým pocítili sklamanie. Skončila  som pri zaručenom recepte - Nežer! a po týždni tohto skvelého nápadu ma hospitalizovali v nemocnici.

  • 18. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 868x
  • 28
reklama
SkryťZatvoriť reklamu